Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 


 


 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: zamowienia@zabawki-hurt24.pl lub telefonicznie: +48.696447451
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: zamowienia@zabawki-hurt24.pl lub telefonicznie: +48.696447451
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie hurtowni

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska DHL
  • odbiór osobisty - po wcześniejszym uzgodnieniu miejsca odbioru Pszczyna lub Zabrzeg
  • transport własny - zamówienia z okolic Bielska - Białej, Czechowic - Dziedzic i Pszczyny

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • gotówka
  • płatność elektroniczna PAY PAL.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem:

  • 43-516 Zabrzeg; ul. Jesienna 35
  • 43-200 Pszczyna; ul. Warowna 29-31

W przypadku odbioru osobistego towaru prosimy o kontakt z nami celem ustalenia miejsca i czasu odbioru. Kontakt jest konieczny celem zapewnienia dostępności towaru w wybranym przez Ciebie punkcie odbioru. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do naszej hurtowni, w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione produkty zawsze otrzymasz fakturę VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.696447451.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.696447451.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w naszym asortymencie posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (faktura), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.696447451.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji sugerujemy kontakt bezpośrednio z producentem lub polskim dystrybutorem produktu. Jeżeli jednak taka forma obsługi reklamacji nie jest dla Ciebie wygodna - zgłoś się do nas a nasi pracownicy zajmą się problemem z najwyższą starannością. Informacje na ten temat gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Producenci

Kontakt

tel. 696 447 451

Gadu-Gadu 7121185

zamowienia@zabawki-hurt24.pl

 

Dane do przelewu:

81105012561000009067577677

ING Bank Śląski w Czechowicach - Dziedzicach

 

FORTINA - Iwona Głąbek

43-516 Zabrzeg

ul. Jesienna 35

Zaprzyjaźnione witryny

ALEKS - Twoje klocki LEGO

ALEKS - Twoje klocki LEGO

 

Sklep z zabawkami w PSZCZYNIE

Sklep z zabawkami w PSZCZYNIE

 

Nasza ulubiona KSIĘGARNIA

Nasza ulubiona KSIĘGARNIA

 

 

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w "Polityce cookies".

 

Zabawki-hurt24.pl to nowoczesna hurtownia zabawek specjalizująca się w sprzedaży zabawek oraz artykułów dziecięcych. Szczególna specjalizacja dotyczy hurtowej sprzedaży klocków LEGO. Szeroka oferta klocków LEGO, doskonałe ceny oraz elastyczne warunki sprzedaży dla naszych partnerów hurtowych, dają przewagę wszystkim klientom Zabawki-hurt24.pl. Jako niewielka hurtownia zabawek i artykułów dziecięcych, Zabawki-hurt24.pl gwarantuje szeroką elastyczność w działaniu i duży stopień dostosowania warunków do potrzeb klienta biznesowego hurtowni. Zabawki-hurt24.pl to nie tylko LEGO ale także produkty Fisher-Price, Mattel, Carrera i inne. Ponadto szczególnie polecamy naszą ofertę fotelików samochodowych, łóżeczek turystycznych i krzesełek do karmienia firmy CARETERO. Wszystkie produkty oferowane przez naszą hurtownię zabawek i artykułów dziecięcych zostały krytycznie dobrane w celu zbudowania kompleksowej oferty produktów dla dzieci przy zachowaniu optymalnych cen. Hurtownia prowadzi sprzedaż wysyłkową, umożliwia odbiory osobiste oraz proponuje własny transport na terenie Bielska – Białej, Czechowic – Dziedzic i Pszczyny.

 

Click Shop | Hosting home.pl